fbpx

ריהוט גן לבית ולעסק

ריהוט גן הפך לחלק אינטגרלי מכל בית, עסק, מקום ציבורי ומשרד, וכן בכל מבנה שיש בו מרפסת או גינה. ריהוט גן בימינו אינו עוד רק סט של כיסאות פלסטיק פשוטים ושולחן פלסטיק, שכן הריהוט הייעודי לגן או למרפסת המוצע כיום הינו איכותי וייחודי, ומהווה חלק מהקונספט העיצובי של הגן או המרפסת.
גם הסקטור המוסדי החל לאמץ את הטרנדים החדשים בתחום ריהוט הגן, ופעמים רבות בתי עסק הממוקמים בקומת קרקע, מסדרים פינת גן יפה שמשמשת אף כאזור המתנה נעים. ריהוט גן הוא בהחלט סוג של ריהוט משרדי יוקרתי כאשר הוא מוצב כראוי במקומות מסוימים, כמו למשל בספא, בו אנשים יושבים וממתינים במרפסת פטיו על ספות גן נינוחות.

ריהוט גן – מה הוא כולל?

אם גינה או מרפסת הוא עניין חדש לכם, כדאי שתעשו קצת שיעורי בית מבעוד מועד; והכוונה היא שתבדקו מראש מה הצרכים שלכם ומה הפונקציה שימלאו פריטי הריהוט השונים. ריהוט גן ובכלל אבזור לגן כוללים המון פריטים, מתקנים ורהיטים. השאלה העיקרית שיש לשאול היא מה אתם מתכוונים לעשות בגינה או במרפסת שלכם.

אם אתם בעלי קאונטרי קלאב או בריכה ציבורית – אתם צריכים רהיטים מסוימים מאוד, ובהם מערכות ספא, מערכת מטבח חיצוני, סאונות, דשא סינתטי ועוד שאר פינוקים.

אם הגינה הינה לשימוש פרטי בלבד, עבור חצר הבית שלכם או המרפסת – תצטרכו כמובן ספות, שולחנות, כיסאות ודשא סינתטי. אם אתם ממש רוצים להתפנק ויש לכם תקציב, תוכלו לשלב גם מערכות ג’קוזי וסאונה בחצר, מטבחון חוץ ואפילו בית מעץ.

אם אתם בעלי מסעדה – ישנם מטבחים חיצוניים מפוארים המשלבים קמין מעוצב, הנותן תחושת ביתיות וחמימות.

אם אתם אוהבים לארח, רוצים לעשות מזה עסק ומעוניינים לשלב בביתכם צימרים – מומלץ לחשוב על בתי עץ ייעודיים.

גם מחסן יכול להיות רהיט גן מעוצב!

נכון הוא שמחסן ביתי נראה לרוב לא ממש מעוצב או לא משתלב עם יתר האלמנטים העיצוביים בגינה; אולם ריהוט גן איכותי כולל בתוכו גם קטגוריית מחסנים מכובדת, שלא מביישת אף גינה או מרפסת. למשל מחסן מעוצב עשוי עץ, ובעל מראה דקורטיבי שמשתלב נהדר עם פרגולת עץ. פנים המחסן פונקציונלי וניתן לאחסן בו (כמעט) הכול. היתרון של מחסן העץ הוא שהוא מאוורר ומוגבה מהרצפה, ולכן אינו מושך מזיקים לתוכו (ובכל מקרה, הנה כמה טיפים להרחקת מזיקים מהחצר ומהגינה).

עדיין מתלבטים? לא יודעים במה לבחור?

חייגו למומחים של איסמור 24 שעות ביממה, ותקבלו מענה מקצועי לכל שאלה: 03-5773961

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים