fbpx

פעילות לילדים בחופש הגדול:
אי אפשר להוציא אותם מהבית עץ…

שמי דוד ואני מנהל מפעל ליבוא בגדים בתל אביב ואשתי שרה עובדת בחנות בגדים בבעלותה. יש לנו שלושה ילדים קטנים ואנו גרים במושב בשרון. 

אני רוצה לשתף אתכם בעובדה כי בכל שנה שמועד החופש הגדול הולך ומתקרב אשתי ואני נכנסים לחרדה. בחופש הגדול הילדים נוהגים לראות אצלנו שעות טלוויזיה ובשארית הזמן משחקים במחשב, זהו תסריט שחוזר על עצמו מדי יום. הצפייה האינסופית בטלוויזיה גורמת להם לשעמום, וכמובן, עם השעמום גם המריבות לא מאחרות לבוא. בכל שנה אני לוקח שבועיים חופש על מנת להעסיק את הילדים ו”לבלות” זמן איכות עמם. אותם חופשים עולים כסף רב אולם אין ברירה. לפני כשנתיים ביקרנו אצל חברים דנה ורוני אשר מתגוררים באחד המושבים השקטים בחוף השרון.

אני זוכר ששאלתי את רוני איך הם מסתדרים עם החופש ואילו רוני אמר לי שנהדר, שאלתי אותו אם הוא לא נסחף ולהפתעתי הוא ענה לי שהוא מאד אוהב את החופש הגדול, כי זה הזמן שבו הילדים מפתחים את היצירתיות. שאלתי את רוני מה הוא עושה איתם כל בוקר ורוני ענה כי הוא לא עושה איתם כלום היות והוא בעבודה, אך הילדים מתפקדים לבד. רוני אמר כי כל בוקר הילדים שלו מציירים ולאחר מכן הם יוצאים לגינה לשחק בתוך בית העץ לילדים. לאחר שסיימו לשחק בחצר בבית העץ לילדים, הם עושים יצירות עם קרמיקה, כי מאד אוהבים לפסל, משחקים בתיאטרון בובות ועוד. כך למעשה הילדים של רוני נוהגים בכל בוקר בחופש הגדול.

רוני סיפר לי שלפני שנה הוא קנה להם קיט לבניית בית עץ לילדים והם פשוט משוגעים עליו. לאחר הביקור החלטנו, אשתי ואני לקנות בית עץ לילדים לחצר, מעבר לכך קנינו לילדים פלסטלינה, ספרים, צבעי גואש, חמר ותיאטרון בובות ומאז הילדים שלנו עושים לעצמם בכל יום בחופש הגדול קייטנת יצירה וכמעט שלא רבים. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים