fbpx

אדריכלות נוף

אדריכלות נוף הוא ענף של אדריכלות סביבתית, ענף של תכנון מרחב, צמחייה, נוף וחללים פתוחים.

כל כיכר ציבורית, פארק עירוני או גינה ביתית עשירה מתוכננת על ידי אדריכל נוף, שבפעמים רבות צריך לשלב תכנון של נוף עם בניינים נלווים, התחום של אדריכלות נוף כולל ידע סביבתי וידע לגבי סוגי קרקע, צמחים, פרחים וטבע יחד עם הבנה לגבי עיצוב עירוני וציבורי בו נדרש לשלב מבנים עם מראה צמחייה ונוף.

חברות פרטיות של אדריכלות נוף ביתית מצטיינות בעיצוב גינות מרהיבות ואזורים פתוחים ייחודים , על פי דרישת הלקוח ועל פי ידע עשיר בנושא עיצוב וסביבה. פתרונות של אדריכלות נוף, הן ציבוריים והן פרטיים – מתחילים ברמת התכנון עד למישור היישום בפועל. תהליך יצירת יישום אדריכלות נוף בשטח הוא תהליך מורכב המשלב עבודה רבה של תכנון מראש ופעולות מוגדרות בדרך להשלמת המשימה.

הייחוד של אדריכלות נוף מתחיל בתכנון רעיון מושלם ובניית תוכנית עבודה יעילה, ממשיך בהגדרת מטרות של עבודה על הקרקע ובחירת צמחייה מתאימה, יצירת קו מנחה של שילוב נוף ומבנים, בחירת חומרים ואלמנטים כמו עץ, אבן, שיש ועוד, שילוב מקורות מים או אלמנטים דקורטיביים ויישום התכנון והבחירות בשטח.

 

אדריכלות נוף ביתית מתחילה עם חברת איסמור

חברת איסמור היא חברה מובילה ומתקדמת בתחום אדריכלות נוף ועיצוב גינה שמובילה מערך של עיצוב ביתי, חברה המשלבת ייבוא ובחירת אלמנטים ייחודים לשדרוג החצר והגינה.

ההתמחות המקצועית והניסיון העשיר שלנו, חברת איסמור, ילוו אתכם בכל צעד בתהליך עיצוב הגינה והחצר יובילו אתכם לבחירות מעולות ולהגשמת החלומות האישיים שלכם בחצר האישית שלכם. אל תתפשרו ובחרו במקצוענים!

אנחנו בחברת איסמור נשמח לסייע למימוש החלומות הטבעיים שלכם וליצירת קו מוביל והרמוני של יופי וצמיחה. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים