fbpx

מתקני חצר לילדים – בחרו היטב

מתקני החצר המוצעים כיום מאפשרים לילדים, הקטנים והגדולים, ליהנות ממשחקים שונים, העוזרים להתפתחותם ותורמים להם לא מעט. חשוב לבחור מתקנים בטיחותיים, להתאים אותם לגיל הילדים ולוודא שמדובר במתקנים הבנויים בצורה נכונה ואיכותית. מומלץ לפנות לחברות המתמחות בכך, האחראיות על ייצורם ושיווקם של מתקני חצר מסוגים שונים לילדים.
כיום ניתן לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של מתקני שעשועים לילדים. הם יכולים להתאים לחצרות גני הילדים וגם לחצרות הבתים הפרטיים. הם מתאימים, בדרך כלל, לטווח גילאים רחב מאוד, ויכולים לעזור לפתח מיומנויות חשובות.

 

הנה לפניכם סיקור קצר של כמה מתקני חצר לילדים, המוצעים כיום על ידי החברות המתמחות בכך:

מגלשות

את המגלשות אפשר למצוא כמעט בכל פארק, גן ילדים או חצרות בבתים פרטיים. המגלשות יכולות לסייע לילדים לפתח תפישה מרחבית בצורה נכונה יותר, ללמוד לשלוט ביכולותיהם, להתמודד עם פחדים וכמובן גם ליהנות מהפעילות עצמה, הגלישה.

משטחי דשא

מדובר בסוג מסוים מאוד של מתקן חצר לילדים, ההכרחי בכל מקום בו משחקים ילדים. את משטחי הדשא, העשויים מחומרים סינתטיים, אפשר לראות בחצרותיהם של גני הילדים, בפארקים השכונתיים וגם בפארקים הציבוריים. משטחים מיוחדים אלה מספקים הגנה לילדים ויוצרים מרחב מוגן ובטוח יותר. המשטחים מונעים פגיעה קשה, בהיותם רכים יותר. בנוסף, הם גם מהווים אלמנט עיצובי אסתטי יותר, המאפשר לבאים לגן ליהנות מסביבה נעימה ויפה יותר.

נדנדות

מכיוון שמדובר במתקן שעשועים דינמי, יש לוודא שהוא גם בטיחותי לילדים (רצוי עם תו תקן ישראלי, המבטיח איכות ובטיחות במוצר אחד). ישנם סוגים שונים של נדנדות: כאלו המיועדות לילד אחד, כאלו המתאימות לשניים ואלו המתאימות לארבעה ילדים. ישנן נדנדות שאפשר להתנדנד עליהן בעמידה ויש את אלו שהן בישיבה. בחרו את סוג הנדנדה בהתאם לסוג הפעילות הרצויה בגן, בחצר או בפארק.

מתקני חצר לפעוטות

כשמדובר בפעוטות, חשוב להתאים להם מתקני חצר מיוחדים, המספקים מענה נכון ובעיקר בטיחותי. אפשר למצוא כיום בשוק מבחר של מתקנים נהדרים לחצר המתאימים בעיקר לפעוטות, מתקנים צבעוניים, בצורות שונות ועם אלמנטים רבים וחמודים. הפעוטות יכולים לשחק במתקן ללא כל חשש, ובמקביל גם לפתח מיומנויות חשובות, בהתאם להתפתחותם.

מתקני פעילות וכושר

אלה הם מתקנים חשובים מאוד אותם ניתן להתקין בכל חצר, בין אם כזו השייכת לגן ילדים או בפארק הציבורי. המתקנים עוזרים לשמור על יציבות, לפתח שרירים וגם לחזק אותם, וכל זאת בדרגת קושי המתאימה בדיוק לגיל הילדים ולא מעבר לכך. מתקני פעילות וכושר עשויים מחומרים שונים ומעוצבים בסגנונות שונים. אלה יכולים להיות מתקני טיפוס מיוחדים, מתקני שיווי משקל, מתקני כוח, כפיפות בטן וגם מתח.

לא בטוחים באיזה מתקן חצר לבחור? המומחים של איסמור ישמחו לסייע לכם.
חייגו 24 שעות ביממה 03-5773961 ותקבלו מענה מקצועי.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים