fbpx

מחסני גינה מעץ: בדיוק מה שאנו צריכים

עבור אנשים שצברו תכולה רבה בביתם, אשר מחד גיסא אינם רוצים לוותר על החפצים הישנים ומאידך גיסא אין די מקום בביתם לחפצים חדשים אותם רוצים לרכוש.

הפתרון היעיל והמהיר הוא הוספת מחסן בגינה או על הגג. בין האופציות הקיימות לרכישת מחסנים נמצא מחסן עץ בשיטת בניית לוגים, בעל יתרון הן בהיבט העיצובי והן בעמידותו וביכולת הבידוד שלו.

חפצים רבים מצטברים בבית עם השנים. רובנו לא אוהבים להשליך חפצים חסרי-ערך אך בעלי ערך סנטימנטלי, וחלק מהחפצים אנו שומרים עבור הילדים
או הנכדים. כך קורה שחפצים רבים עומדים כאבן שאין לה הופכין,
ואיננו מוצאים להם מקום.

מחסן עץ הוא פתרון מעולה בדיוק עבור מטרות אלו. ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של מחסני גינה מעץ, ובמאמר זה נעמוד על ההבדלים בין המחסנים השונים על מנת לסייע בידך למצוא מחסן עץ אשר יענה על דרישותיך וצרכיך.

מחסן עץ הוא אלמנט מצוין לשמירה על ניקיון הבית ולהפחתת הצפיפות והעומס. רכישת מחסן לחצר תסייע בידך למצוא מקום לחפצים חדשים ומעודכנים. מחסני עץ הם מקום אחסון נפלא לחפצים שונים כמו כלים, חומרים מגוונים, חומרי בניין ועוד. מחסן חיצוני לבית מלווה ביתרונות, אך אל היתרונות מתווספות דאגות וחששות כמו מכרסמים, חרקים, החשש שמחסן עץ יפה יהפוך לפריט המכער את החצר, וכן חששות הנוגעות לבעיות מזג האוויר.

רבים מתלבטים בין רכישת מחסן עץ או מחסן פלסטיק. כאן יש לחדד מספר הבדלים עקרוניים, על מנת שניתן יהיה לעשות את הבחירה הנכונה עבורך. יתרון ראשון – מחסן העשוי עץ בדרך כלל יהנה מתכונות של יופי ועיצוב. מחסני פלסטיק בדרך כלל נראים פחות כפריים ומסוגננים, אך עמידותם מצוינת. אם חשקת במראה כפרי, מחסן עשוי עץ הוא הבחירה הנכונה.

חברת איסמור מעמידה לרשותך צוות יועצים מומחים, אשר יסבירו לך רבות על ההבדלים הנוספים בין המחסנים, מעבר למראה ולסגנון. המלצתנו היא לפנות לחברה ולהתרשם מטיב המוצרים – מחסנים שונים ועוד שפע מוצרים לבית ולגינה. ניתן להתרשם מכל המוצרים בסניף החדש בכפר ורדים. בהצלחה. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים