fbpx

מאמרים – בריכות ספא ג'קוזי

בריכות ספא

כולנו זוכרים את הימים בהם בריכות ספא / מערכות ספא או מערכת ג’קוזי היו נחלתו של העשירון העליון בלבד. המציאות הזו השתנתה. אם פעם בריכות ספא (ג’קוזי) היו בגדר מותרות לעשירים בלבד, הרי שהיום ניתן למצוא בריכות במחירים שווים לכל נפש. משפחות רבות מרשות לעצמן את איכות החיים שמאפשרת בריכת שחייה בחצר ומעדיפות לחסוך את עלות הקאנטרי ולפנק את הילדים ואת בני המשפחה בבריכה נגישה, קרובה ופרטית. 

בריכות ספא ביתיות ניתן להשיג במגוון דגמים וגדלים. שפע שמאפשר לכל משפחה לרכוש בריכה בתקציב המתאים לה ולא להיכנס להוצאות כבדות ומיותרות. מה היתרונות המרכזיים של בריכות בחצר הפרטית? הקיץ הישראלי כידוע לכולנו הוא חם, לח ומעיק. בריכות מאפשרות דרך נעימה ומצוינת להתגבר על החום ולהנעים את הזמן. מובן שהנסיעה עד בריכת השחייה הציבורית היא בדרך כלל ארוכה ומסורבלת ולעיתים מוציאה את החשק לצאת מהבית… לכן לעיתים מוותרים על רחצה בבריכה ונסגרים בית עם מזגן מצנן.

ג’קוזי (בריכות ספא) בחצר הבית: לא צריך לחשוב יותר מדי, לא להתארגן, פשוט להכנס למים בחצר. בריכות ספא הן דבר אידיאלי לכל בני המשפחה. חם ומשעמם בחופש הגדול? אין מי שייקח את הילדים לחוף הים או לבריכת השחייה? הילדים מוזמנים להעביר את ימי הקיץ בכיף. בריכות ספא בחצר משמשות גם כמוקד משיכה לילדים אחרים. 

מעט על חברת איסמור, שנחשבת למובילה בישראל למוצרי איכות שונים ומגוונים לבית ולגן. שפע המוצרים של החברה כוללים סוגי גריל שונים, בריכות ספא ברמה גבוהה, מחסני עץ ופלסטיק, מתקני שעשועים, שירותי עיצוב גינה ועוד. איסמור מעניקה מגוון שירותים כמו ייעוץ, התקנה ואחריות על המוצרים. חשוב לציין שאיסמור מייצגת חברות מהמפורסמות בעולם אשר מובילות סטנדרטים גבוהים. לאיסמור מגוון לקוחות הכולל אנשי תקשורת וסלבריטאים. לאחרונה נפתח סניף חדש בכפר ורדים, הייחודי בסניף המעוצב כבית עץ שמכיל את כל הפריטים ומציע חוויית קנייה מושלמת.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים