fbpx

להנות מהחיים עם בריכות ספא (ג’קוזי) של HotSpring

אין הרבה פרויקטים לשיפור הבית כמו ג’קוזי (בריכות ספא) המספקים
החזר כה גבוה ברמת ההנאה של הרוכש. המערכות מצוינות לגינות פטיו,
דקים ואפילו אמבטיות בטון ולכן הן בקלות הפכו לאמבטיות ג’קוזי
החיצוניות המבוקשות היום בשוק.

מה חשוב כשקונים בריכת ספא?
יש שני שיקולים עיקריים שיש לקחת בחשבון כשרוכשים בריכת ספא לבית. הראשון הוא היכן אנו רוצים להניח אותה, והשני, איזה גודל של ג’קוזי אנו רוצים. שני אלה הם השאלות החשובות ובאותה נימה החלטה אחת גם תשפיע על השנייה.

איפה למקם את הג’קוזי בגינה?
ניתן למקם את בריכת הספא בכל מקום אשר יחפץ ליבנו בגינה, מרפסת או בתוך הבית, המיקום הנפוץ בקרב הרוכשים הינו חיצוני.

אם אנו קובעים להתקינו בתוך הבית, עלינו לקחת בחשבון מספר דברים. יש לחפות את קירות החדר על מנת שיותאמו לחלל רטוב ובנוסף להתקין מערכת אוורור על מנת לטפל ברמת הלחות. רמת הלחות נגרמת, כמובן, מאידוי מי הספא. ובכל זאת, את המחיר הזה הקונים מוכנים לשלם בשביל להנות מהפינוק המרגיע של בריכות הספא בלי להצטרך לצאת מהבית.

ובמידה ואנו מחליטים למקם את הג’קוזי מחוץ לבית, הדאגות העיקריות יהיו נוחות ופרטיות. איפה מידת הנוחות והשימוש יהיו מקסימאליים? איפה הגישה הנוחה ביותר? כל אלא על מנת שמידת השימוש תהיה מירבית. עלינו לזכור כי נעשה את הדרך לבריכת הספא (בתקווה!) במזג אוויר חם וקר, ולכן כנראה שנעדיף למקם את הג’קוזי כמה שיותר קרוב לבית ולא בצד השני של הגינה. גם פרטיות מהווה שיקול, אז כדאי מאוד לדאוג לאזור שיוגדר כאזור נפרד המיועד לג’קוזי ואולי אף יהיה ממוסגר בצמחייה או אלמנט עיצובי אחר. כדאי להחליט על המקום האידיאלי כדאי להשקיע כמה דקות מזמננו בכל פינה בגינה, נביט סביב על מנת לבחור בפינה שמביאה לנו פרטיות מקסימלית מהשכנים ובנוסף נוף מרהיב של הסביבה- הנוף והשמים.

באיזה גודל ג’קוזי נבחר?
אחרי שקבענו את מיקום בריכת הספא (ג’קוזי), ההחלטה האחרונה שעלינו לעשות היא החלטת הגודל. האם החלום הוא משהו קטן, אינטימי, אישי שאתה יכול לבלות עם בת הזוג בערב אביבי קריר? או שמחפשים את האמבטיה הכי גדולה שאפשר למצוא כדי שלכולם יהיה מקום במים במסיבת בריכה המונית. להחליט על כמות האנשים וגודל המערכת זה חובה לפני שמבקרים באולמות התצוגה.

לדבר עם מתקין מקצועי
המושג “בריכות ספא” יכול להיות מבלבל לרוכשים, הרבה משערים כי הכוונה היא למערכת שקל להניח ולהתקין. זכרו, בריכות ספא זהו מוצר רציני. המערכות גדולות, כבדות ויצטרכו להכניס אותם לביתכם באמצעות מנוף. ההתקנה צריכה להיות על ידי חשמלאי המתמצא ומכיר את המוצר שיבדוק אותו לפני השימוש. עם כל הנאמר לעיל, הכי טוב לדבר עם טכנאי הג`קוזי על מנת לבצע את ההכנות כראוי.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים