fbpx

כל היתרונות בהתעמלות על טרמפולינה

רבים חושבים שקפיצות בטרמפולינה זה משחק ילדים – ההפך הוא הנכון!
קפיצות על גבי טרמפולינה מקצועית הן דרך מצוינת להיכנס לכושר
ולהטיב עם כל מערכות הגוף.
רבים מדמיינים את הטרמפולינה שלהם עמוסה בילדים בזמן ארוחות בגינה,
אך הטרמפולינה יכולה בקלות להפוך לחלק משגרת האימונים של בני הבית.

היתרונות הם רבים, הנה כמה מהבולטים שבהם:

 

ירידה במשקל
קפיצה על טרמפולינה מפעילה את מכלול השירים בגוף. פעולת הקפיצה החוזרת אפקטיבית מאוד לירידה במשקל, מפחיתה את כמות השומן בגוף, משפרת את יחס השומן מול שריר בגוף ומשפרת את קצב שרפת הקלוריות בגוף. הקפיצה כלפי מעלה משפרת את אלסטיות השריר ומאמנת את כל מערכת השרירים בגוף.

על פי מחקרים שנערכו קפיצה במשך שעה על טרמפולינה שורפת יותר קלוריות מאשר ריצה במשך שעה.

שיפור בקצב זרימת הדם
פעילות אירובית מצוינת לשיפור זרימת הדם משום שהיא עוזרת למשאבת הלב לשאוב פנימה יותר דם בקצב זרימה מוגבר. בלב הדם מועשר בחמצן ויוצא חזרה למערכות הגוף. הקפיצות על הטרמפולינה יוצרת כיווצים בשרירים שעוזרים ללב לשאוב יותר דם. כאשר זרימת הדם משופרת יפחת הסיכון לחסימת עורקים.

שיפור בריאות הלב
כל פעילות אירובית משפרת את תפקודו של הלב. ככל שמקפידים להתאמן יותר הלב, שריר בפני עצמו, מתאמן ומשפר את יכולת הלב לשאוב כמויות דם גדולות יותר לתוכו. כתוצאה גם בזמן מנוחה תפקוד הלב משתפר והופך יעיל יותר. על ידי הפחתת העומס היומיומי על הלב אנו מאריכים את חיי הלב ומקטינים את הסיכוי למחלות לב.

מתח ולחץ
קפיצה על טרמפולינה יכולה לעזור בוויסות כמות ההורמונים בגוף. לדוגמא ההורמון קורטיזול שאחראי על ניצול שומנים וחלבונים כמקורות חליפיים לאנרגיה. יכול לקבל עידוד וויסות על ידי שימוש בטרמפולינה. הקפיצה על המכשיר גם מעודדת שחרור אנדורפינים למוח – שאחראים על המצב רוח הטוב שאנו מרגישים אחרי שירדנו מהמכשיר. ירידה במשקל, התעמלות קבועה, כל אלו יכולים לשפר את מצב הרוח בעצמם – ואת כולם אנו יכולים להשיג באמצעות התעמלות על הטרמפולינה.

ניקוי רעלים
קפיצה על טרמפולינה עוזרת למערכות העיכול לסלק רעלים מהגוף. הקפיצות מעוררות את המערכת הלימפטית שאחראית על סילוק רעלים מהגוף, היא מניעה מזונות מזינים למערכות לאיברים הנכונים ובוררת את הרעלים החוצה.

אין מגבלת גיל
קפיצות על טרמפולינה מתאימות לכל אחד ובכל גיל – כמובן שיש להקפיד על בטיחות ולא להתאמן למשך זמן רב מדי אך הפעילות על הטרמפולינה מיועדת לכל המשפחה ובכל גיל. הפעילות הגופנית על דבי הטרמפולינה יכולה להיות מותאמת לכושרך הגופני ואפשר לבצעה בנוחות בבית. עבור אנשים מבוגרים הקפיצה בטרמפולינה מחדשת ומחזקת את המפרקים ומונעת את הופעות מחלות מפרקים אצל אנשים מבוגרים. הפעילות על הטרמפולינה משפרת את דחיסות העצם ותמנע שברים אצל אנשים מבוגרים.

באיסמור קיימים מגוון מוצרים שימושים ובטיחותיים לחצר. למשל: טרמפולינה לחצר, בית עץ לילדיםמחסני גינה

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים