fbpx

כך תהפכו את המשרד לאולם אירועים

הרמת כוסית, יום הולדת ואפילו ערב גיבוש עובדים הם אירועים שניתן לחגוג בנעימים, גם מבלי לשלם עשרות אלפי שקלים לגן אירועים. בכתבה הבאה תלמדו כיצד ניתן להפוך את החצר הצנועה בעסק, או את הגג המיושן בבניין ללוקיישן אירועים נחשק.

ותרו על היכל נוקיה, בין אם אתם חברה קטנה, סטארטאפ צנוע או חברה שפשוט מקיימת המון אירועים בכל חודש, הצורך בלוקיישן לחגיגה בוודאי מוכר לכם, ולצדו הקושי לשריין מקום נחשק במחיר סביר.

ההנחה שלנו היא שניתן לקיים אירועים של עד 50 עובדים בחצר העסק, בגג הבניין ובגינה הסמוכה למשרד, וכל זאת בלי להשקיע אלפי שקלים בעיצוב. לפניכם 5 דרכים יצירתיות שיסייעו להפיכת המרחב העסקי לאזור הבילוי הכי חם באזור.

שטיחים מקיר לקיר

שטיחים ומשטחים מפרקט, בד, צמר, דשא סינתטי ואפילו סאטן צעקני, כל מה שיסתיר את הרצפה המשעממת מצד אחד, ויעניק זוהר הוליוודי מצד שני – מתקבל בברכה. השוק מוצף בחברות המציעות משטחים שונים לעיצוב זמני, ואתם מוזמנים להיעזר בהם.

מחיר המשטחים נע בהתאם לגודל הרצפה ולכן בכדי לצמצם עלויות מומלץ לכסות רק אזורים חשופים וגלויים, ובמקומות אחרים להציב ריהוט שיסתיר את הרצפה, כגון: ספה גדולה, פופים או שולחן כיבוד.

תאורה רומנטית

תאורה טובה הופכת כל לוקיישן לנעים ומזמין. אתם מוזמנים לתת דרור ליצירתיות שלכם ולשלב בין מספר גופי תאורה ליצירת אווירה מיוחדת. לדוגמה: שילוב בין מנורות עומדות המפיצות אור רך, לבין ניירות צבעוניים בכדי זכוכית.

פרחים טריים

פרחים במרכז השולחן משדרים יוקרה ואיכות, ואם תשכילו לשלב בין צבעי הפרחים לבין המפות בשולחנות סביב – תצרו הרמוניה נהדרת. רכשו פרחים (והמון), ופזרו אותם בכדי זכוכית מסוגים ובגדלים שונים. שלבו בין פרחים בעלי גבעול דומיננטי וארוך, לבין זרי פרחים צבעוניים בכדים עגולים במרכז כל שולחן.

בלונים ו/או לפידים

הנוף הנשקף מחצר / גג המשרד אינו אטרקטיבי? הסתירו אותו באמצעות בלונים גבוהים! שיטה נפלאה זו תורמת לתחושת החגיגיות ועוזרת לתחום את אזור האירוע. בחרו בבלונים בצבעים המזוהים עם לוגו העסק שלכם, בלונים בעלי כיתוב משעשע או הדפסת סלוגן העסק.

כיום ניתן לעשות שימוש יצירתי ביותר בבלונים וליצור מהם שער כניסה מיוחד, או חופת בלונים תחתיה ישבו העובדים.

טיפ נוסף הוא שימוש בלפידים. רשתות למוצרי בית משווקות לפידים בגדלים שונים אותם ניתן להציב באדניות סביב אזור החגיגה. אם החלטתם להשתמש בלפידים וודאו שנקטתם את כל אמצעי הזהירות בכדי למנוע פגיעה בעובדים וברכוש.

שלטים וכרזות ענק

שיטה נוספת לטשטש אזור לא אטרקטיבי היא בעזרת שימוש בשלטים וכרזות ענק. הזמינו מבית דפוס שלטים הנושאים כיתוב מצחיק, נושאים את לוגו העסק ו/או את הסלוגן ואם תרצו, תוכלו ללכת צעד קדימה ולמלא את אזור החגיגה בשלטים וכרזות הנושאים את תמונות העובדים. בדרך זו תמשכו את תשומת לבם אל החגיגה, ותסיתו את תשומת לבם מהסביבה. ניצחון כפול.

דגש חשוב לגבי שלטים וכרזות: בעוד בלונים, פרחים וניירות ניתן להשיג בקלות ובתוך זמן קצר, את הזמנת השלטים והכרזות יש לבצע מספר שבועות – ימים טרם החגיגה, וזאת כדי לאפשר לבית הדפוס להכין את העבודה כראוי, ולכם – לבדוק את התוצר בטרם אספקתו למשרד.

ואל תשכחו את הדי.ג’יי

אין חגיגה בלי עוגה, אבל ללא מוזיקה טובה, גם העוגה הטעימה ביותר לא תנחם את העובדים. הקפידו למלא את חלל המסיבה במוזיקה נעימה בהתאם לאופי העובדים. באופן כללי דעו שמוזיקת לאונג’ וג’אז רך מתאימים למסיבה, וטנגו, לדוגמה, מעט פחות.

אם תרצו לחסוך תוכלו לוותר על שירותיו של הדי.ג’יי ולהכין פלייליסט שיתנגן ברקע באמצעות מחשב נייד עם חיבור למגבר. פשוט, נכון?

לטיפים נוספים בנושא ארגון ימי גיבוש לעובדים ואירוע עסקי, בקרו אותנו באתר הספקים.

נכתב על ידי ענבל ראוכורגר, עורכת תוכן באתר הספקים למשרד ולעסק, מבית ynet

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים