fbpx

כך תבחרו מכסחת דשא לגינה

כל מי שיש ברשותו גינה, יודע כי מכסחת דשא היא אחד הכלים החשובים ביותר לקבלת למראה דשא יפה. אז איך תדעו איזו מכסחת מתאימה לכם? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

כל מי שיש ברשותו גינה, בוודאי מעדיף מראה דשא יפה ומטופח. אם יש לכם מתקנים לילדים בחצר, הרי שיש חשיבות רבה לשמור על מראה דשא מטופח, גם לאחר המשחקים והפעילויות (שעלולים לדרוס ולמעוך את צורת הדשא). טיפוח הגינה נחשב בעיני רבים לפעילות פנאי חשובה, התורמת ליופיו של הבית. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, הרי שרכישת מתקנים לגינה הופכת את המקום לקסום עבורם. כפי שכולנו יודעים, ילדים יכולים לא אחת לגרום לאי סדר, מה שישפיע גם על מראה הגינה. מכאן יש חשיבות רבה לטפל במראה הדשא.

מכסחת דשא היא אחד הכלים התורמים למראה יפה, ונחשבת לפריט חובה בכל חצר או גינה. על מנת ליהנות מהדשא חשוב מאוד לא לבחור במכסחת הראשונה בה נתקלים, אלא לברר אודות סוגי המכסחות השונות; זאת על מנת להקנות לדשא מראה יפה ולא לגרום לנזק.

סוגי המכסחות

ככל שהילדים נהנים יותר בגינה, כך עולה החשיבות לשמירה על המראה שלה באמצעות מכסחת דשא שתתאים לצרכים שלכם.

כיום ניתן להבדיל בין סוגים שונים של מכסחות:

בנזין – מכסחה מסוג זה נחשבת לגדולה ולקלה להפעלה. כמו כן, אין הגבלה בזמן ההפעלה ובמרחב הכיסוח, היות שהמכסחה אינה מחוברת בחוט חשמל או בגורם מגביל אחר. על מנת לשמור על המכסחה, יש למלא בנזין מדי פעם ולכן לדאוג לנקות את הלהבים בתדירות קבועה.

חשמלית – בשונה ממכסחת בנזין, מכסחה חשמלית נחשבת למכסחה בה המרחק מוגבל ולא ניתן להגיע באמצעותה לכל פינה בגינה. לעומת מכסחה מבנזין, מכסחה מסוג זה נחשבת לפחות חזקה, אך לעומת זאת היא חסכונית יותר.

גודל הגינה

פרמטר נוסף בבחירת מכסחת דשא הוא גודלה של הגינה. ככל שהגינה גדולה יותר, כך נידרש לבחור מכסחת חזקה יותר (Heavy Duty), אשר יכולה להגיע למרחק רב יותר. כפי שהזכרנו קודם לכן, אם ישנם מתקנים בגינה והילדים משחקים, כדאי לרכוש מכסחה מתאימה שתגיע לכל המקומות בגינה.

בגינות גדולות יותר, אפשרות נוספת היא לבחור במכסחה בעלת הפעלה עצמית. המפעיל מתיישב על גבי המכסחה ונוסע איתה ברחבי הגינה, עד לכיסוח הדשא לשביעות רצונו. מכסחה מסוג זה מתאימה לגינות גדולות בהן קיים קושי לכסח את הדשא. לעומת זאת, בגינות קטנות יותר ניתן לבחור מכסחת דשא חשמלית.

גודל הדשא

פרמטר נוסף בבחירת מכסחה מתאימה הוא גודלו של הדשא. כאשר מדובר בדשא נמוך כדאי לרכוש מכסחה חשמלית, אך כאשר יש דשא גבוה הסיפור אחר. במצב זה כדאי לרכוש מכסחת חזקה, המאפשרת לבצע את העבודה בצורה איכותית.

שימו לב! רכישת מכסחה שאינה מתאימה לסוג הדשא, עלולה לגרום לחבלה במכסחה. לכן חשוב מאוד להקפיד על בחירת מכסחה איכותית.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים