fbpx

כיצד ניתן לפתח את הדמיון של הילדים עם בית עץ לילדים?

שמי מוטי ואני מנהל את העסק המשפחתי לשיווק מוצרים ממזרח אירופה. כל השנה אני עובד קשה מאד יחד עם אשתי מזל שאחראית אצלנו בחברה על שיווק ומכירות. לאחרונו הבנו שהכי טוב כמו פעם, לשחק בחוץ ואז הדימיון מופעל והיצירתיות פורחת.

אולם בקיץ אנו עובדים הכי קשה היות והילדים נמצאים בחופש הגדול. הם כל הזמן מתקשרים אלינו לחברה וזאת בגלל שהם משועממים מאד. סדר היום שלהם בחופש הגדול הנו לא מאורגן, צפייה בטלוויזיה, אכילת ממתקים ומשחקים שעות במחשב. לא פלא שהם הופכים להיות משועממים.

מזל ואני עושים טבלת ייאוש. אנו אומרים שהלוואי שהחופש הגדול יגמר מהר. לפני שנה נסענו לבקר את חברנו חיליק המתגורר באחד הישובים הוותיקים בצפון הכרמל. אני שאלתי את חיליק איך הוא מתמודד עם החופש הגדול שנראה כי אין לו סוף. חיליק אמר שהילדים שלו מאד נהנים בחופש הגדול. קנה להם מוצרים לחצר, כדי שלא ישתעממו ויהיו יותר בחצר מאשר בבית מול המסכים ועם הריבים. למשל קנה בריכה קטנה מפלסטיק, בכל יום הם נכנסים לבריכה ומשחקים משחקי מים. טרמפולינה שבה הם קופצים ומפעילים את היצירתיות והמחשבה שלהם במציאת משחקים בה. הדבר שהילידים שלו הכי אוהבים לעשות הוא לשחק בבית עץ לילדים.

חיליק סיפר לנו שהילדים משחקים במשך שעות בבית העץ לילדים והם אפילו אוכלים שם את ארוחת הצהריים. טוען שמאז שהוא קנה את הקיט לבניית בית עץ לילדים, הילדים שלו פחות צופים בטלוויזיה וגולשים בפייסבוק.

בית העץ מפתח מאד את הדמיון ולא זקוקים לכל המסכים האלקטרוניים השונים. בדיוק כמו שהיה פעם. כשהיינו משחקים במחנות ובקושי היינו רואים טלוויזיה, כי לא היה… עכשיו זה קורה גם לילדים של חיליק ואשתו.

אכן לא מזמן התחיל החופש הגדול לאחר שבוע שבו הילדים שלנו טיפסו על הקירות, נזכרתי בבית עץ לילדים של חיליק. הלכנו לברר וקנינו קיט כזה. התחלנו בפעילות משפחתית בצביעת בית העץ. מאז שיש לנו את בית העץ, הילדים לא יוצאים ממנו והרבה חברים מהכיתה באים לשחק בבית העץ המשגע הזה והטלוויזיה כמעט ונהייתה שוממה לגמרי בחופש כך גם הפייסבוק. הללויה. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים