fbpx

כיצד להעביר את הפסח בכיף?

השנה החכמנו: גריל פחמים בנוי

שמי רון , אני תושב רמת השרון. מתקופת היסודי אני אדם שאוהב מאד לטייל בטבע וכמעט בכל שבת אני ומשפחתי נוסעים לחיק הטבע.

בקרוב מגיע אלינו האביב הנחשבת לעונת הטיולים הטובה ביותר בשנה, היות ויש פריחה נהדרת של פרחים, הכל מסביב עדיין ירוק ומזג האוויר פשוט חלומי. אולם, השנה בחג הפסח שבו יהיה לי חופש מהעבודה אני ומשפחתי לא מתכוונים לצאת לשמורות הטבע והפארקים הלאומיים היות והמקומות הללו מלאים עד אפס מקום.

בשנים האחרונות ניסיתי כמה פעמים להגיע לשמורות הטבע ופשוט היה מפוצץ שם. לכן בשנה האחרונה קיבלנו החלטה לא לנוע לחיק הטבע ולהישאר בבית. כשסיפרנו לחברינו, שהפעם נהיה בביתנו ולא נצא לשמורות הטבע כמו בכל שנה, כולם קפצו על המציאה וביקשו לבוא להתארח אצלנו בחג. לפתע הסתבר לנו שאמורים להתארח אצלנו עשרות אנשים בחג.

“מה עושים?” שאלה אוית אשתי “יהיה לנו המון עבודה וניקיונות בלי סוף במטבח”. נבהלנו. חשבנו ולאחר מחשבה רבה מצאנו פתרון אדיר. הלכנו לקנות גריל בנוי לחצר. חברים המליצו לי לקנות גריל פחמים היות והטעם שלו נחשב טוב יותר מגריל גז.

כשהגיעו אלינו האורחים בפסח היה חלום ולא עבדתי קשה. הדלקתי יחד עם האורחים את הגריל הבנוי, אחד האורחים תפס פיקוד על הגריל ואורח אחר מזג יין. לאחר מכן אכלנו בכיף את הארוחה הנפלאה. האורחים הביאו את הקינוחים שחולקו בסוף הארוחה.

כך העברנו פסח של כיף עם החברים והמשפחה, שכלל אורחים נהדרים, אוכל מצוין והכי חשוב בלי לעבוד קשה באירוח.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים