fbpx

כיצד להנות מהגינה בכל ימות השנה עם מטבח גינה

שמי גיורא ואני בעל קיוסק ותיק במרכז תל אביב. יש לציין כי אני עובד קשה במשך כל השנה.

הפרנסה טובה, אך אני לא לוקח כמעט חופשים מלבד ביום העצמאות שאז אני ובני משפחתי נוסעים לצימר בגליל העליון. לפני שנה ניסינו אני ואשתי להזמין צימרים במושב אמירים בגליל, אך כל הצימרים היו תפוסים לחג. חיפשנו גם במושב עמוקה אך גם שם כל הצימרים נתפסו מראש. בסופו של דבר, החלטנו להפוך את ביתנו לצימר כך שנוכל להנות מתנאים של חופשה במשך כל השנה ולא רק באותם ימי חופש שאנו לוקחים. אשתי ואני עשינו חישוב יחד עם הילדים מה יגרום להם לתחושה של נופש בחצר ביתנו. הילדים אמרו ג’קוזי ואילו אשתי אמרה מטבח גינה.

הלכנו ורכשנו לנו ג’קוזי לחצר ומטבח גינה. יש לציין כי המטבח גינה היה להיט.

במטבח גינה אנו מכינים ארוחות שלמות בחוץ. מעבר לכך במטבח קיים כיור שניתן לשטוף בו את כל הכלים בחוץ לאחר הארוחה. אותם כלים היו מתייבשים בשמש תוך דקות וכך למעשה חסגנו את הצורך בשימוש היקר במדיח. בנוסף כשבאו אלינו אורחים לחצר, במקום שנוצר מצב שבו הגברים היו ישבו בחוץ וניהלו שיחה על ליגת האלופות והנשים היו מזיעות במטבח בזמן ששטפו את הכלים וסידרו. הגענו למצב שכולם השתתפו בהכנת הארוחה במטבח שבחצר ולאחר מכן הכלים נשטפו על ידי כולם.

מעבר לכך התוספת של הג’קוזי בחצר הייתה נהדרת. הקפדנו לקנות בריכת ספא חסכונית במים עם מערכת מסא’גרים עולה ויורדת.

תאמינו לי הילדים והאורחים שלנו לא הסכימו לצאת מהמים. בכך למעשה הקמנו לעצמנו חצר נופש והאמת מאז שיש לנו גינת נופש הפסקנו ללכת לצימרים. בנוסף לכך קנינו שמונה ערסלים בחצר ורהוט גינה.

היום יש לנו היום חצר שהרבה יותר מפנקת מהצימר. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים