fbpx

כיצד בריכות ספא או ג’קוזי עוזרות בהקלת כאבים ולחצים ?!

כבר לפני מאות שנים בני האדם גילו את התכונות המרפאות של מים חמים.
עוד לפני בריכות הספא המודרניות בני האדם נהנו מהקלה בכאבים ובלחצים
כשטבלו במעיינות ג’קוזי חמים טבעיים.

כיום טכנולוגיות הג’קוזי מציעות איכויות תרפיות מתקדמות. בריכות ספא עם טכניקות המידול המתוחכמות מעבירות את זרמי המים החמים מהג’טים לנקודות ספציפיות בגוף. הנקודות האלו נקראות גם נקודות הלחץ. כאשר מפעילים לחץ על הנקודות זה מפחית ואף מרפא כאבים.

בריכות הספא של Hotspring אשר עוצבו בשיתוף עם אורטופדים ומתמחים בהנדסת אנוש מיקמו את הג’טים בנקודות אלו על מנת לספק פתרון ממשי לשיכוך כאבים יחד עם ההנאה. המערכת מעבירה זרמי מים חמים לאותם נקודות וכך זה מרגיע ומרפא אותנו. ג’טים שכל אחד מהם משפיע על שריר או נקודה שונה בגוף, גם כאלה שקשה להגיע אליהם כגון הצוואר. את עוצמת המים ניתן לווסת ולשנות לפי רצוננו וצרכינו. פרט לנקודות הלחץ הנה עוד דברים שהמערכת עוזרת ומשפרת במצבנו הפיזי והמנטאלי. 

דלקת פרקים
הזרמים גורמים למתח בשרירים במטרה להגן עליהם. מים חמים והידרו תרפיה עוזרים להרגיע את השרירים ומאפשרים תנועה חופשיה וגדולה יותר במפרקים. הכאב לעיתים תכופות פוחת ממש ביציאה מבריכות הספא. 

התעמלות
התעמלות מרובה יכולה לגרום לקרעים מיקרוסקופיים של השריר. פעולת המסאג` ממים חמים של הג`קוזי יאיץ את תהליך החלמת השריר. כאשר כאב השריר נרגע אפשר לזוז בחופשיות יתרה עם כאב מופחת.

שינה
סחרור של מים חמים מפחיתים לחץ ומאפשרים לך לנוח ולקבל שינה עמוקה וטובה יותר.
כאשר טמפרטורת הגוף יורדת השינה נהיית עמוקה וטובה יותר. מומחים ממליצים לאנשים הסובלים משינה רעועה לשהות בג`קוזי כרבע שעה לפני השינה. 

שיכוך כאבים
אנדורפין (חומר כימי במוח) הוא משכך כאבים טבעי לגוף. מים חמים מדמים את השחרור שלהם. בזמן שגוף שרוי במים חמים, כלי הדם בנמצאים קרוב לעור נרגעים ומאפשרים זרימת דם גדולה יותר.

בריכות הספא של Hotspring מעניקות הידרו תרפיה מכף רגל ועד ראש. עוצמות הג’טים משתנים אך מיקומם במערכת קבוע ומותאם בדיוק מהיבט ארגונומי לגוף האדם. כל זאת במטרה להעניק מסאג’ הידרו תרפי מקסימאלי בעת הישיבה בג’קוזי.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים