fbpx

טרמפולינה לחצר, לא רק לכיף

אנשים שקונים היום טרמפולינה לחצר קונים אותה בעיקר על מנת לעשות כיף אדיר לילדים שלהם שהם משחקים בגינה בשעות הפנאי שלהם. מעטים מבין הציבור יודעים את העובדה כי שימוש קבוע בטרמפולינת חצר מייצר יתרונות בריאותים משמעותיים.

בשנה האחרונה שוטף את ישראל להיט טרמפולינת החצר, שלמעשה נחשב לטרנד עצום בקרב הילדים בארצות הברית, בקנדה, במערב אירופה, בארצות סקנדינביה ובאוסטרליה במשך שנים רבות. הביקוש לטרמפולינות בכל העולם הוא ממש אדיר, היות ומדובר במוצר שילדים משתגעים עליו, כי פשוט כיף לקפוץ באוויר. יש לציין כי הילדים ממש מכורים לטרמפולינה בחצר: הם יכולים לקפוץ עליה ללא הרף, וזה עושה אותם מבסוטים… בגג העולם.

כיום בישראל ניתן לראות כי בבתים עם טרמפולינת חצר, הופכים לאטרקציה מרכזית עבור ילדים שבאים לבקר ולהתארח. אם פעם ילדים שהגיעו להתארח אצל חברים פנו ישר לעבר משחקי המחשב או לטלוויזיה, כיום – בבתים עם טרמפולינת חצר – הם ישר מזנקים עליה ולא עוזבים אותה לשנייה.

חשוב לומר כי מעבר לכיף הטמון בה, לטרמפולינת החצר יש יתרונות נוספים:

יתרונות ספורטיביים ובריאותיים. ראשית – שימוש קבוע בטרמפולינה מפתח את הכושר הגופני בצורה משמעותית. לאמור מי שאין לו כושר גופני, אם הוא יבחר להשתמש בטרמפולינת חצר בצורה קבועה, הוא יחזק את הכושר הגופני שלו בצורה ממש גורפת.

שימוש קבוע בטרמפולינה מפתח בצורה מאוד משמעותית את שרירי הבטן. בנוסף שימוש קבוע בטרמפולינת חצר תורם בצורה דרסטית לבריאות של המשתמש. קפיצה על טרמפולינה מחזקת את מערכת החיסון ומפחיתה את מספר ההצטננויות, נתון מאוד חשוב להורי ילדים בבית הספר, היות והצטננויות נפוצות מאוד בתקופות החורף וגורמות להיעדרויות רבות בקרב התלמידים.

שימוש בטרמפולינה מפחית תופעות אלרגיה והפרעות עיכול. כמו כן קפיצה על הטרמפולינה נוטה להפחית את הלחץ העורקי המתגבר במהלך מאמץ. בנוסף השימוש בטרמפולינת חצר מפחית רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים, כך שמי שקופץ באופן קבוע על טרמפולינת חצר נהנה מכל העולמות – גם מחוויה של כיף וגם שיפור הכושר הגופני ומערכת הבריאות. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים