fbpx

חיפוי בריקים בחצר: בדיוק הטאץ’ שחיפשתם

חיפוי בריקים מציע עולם שלם של אפשרויות עיצוב לגינה ולחצר, הכוללות גוונים משתנים וצורות יפהפיות, דגמים ואיכויות שונות, מרקמים ועוד. באמצעות בריקים ניתן להעניק לגינה מראה כפרי ופשוט, או לחילופין – מראה יוקרתי, איכותי וייחודי. אין ספק כי חיפוי בריקים הינו בין האפשרויות היותר מועדפות בקרב מעצבי בתים בימינו, זאת בעיקר בשל יתרונותיו הרבים.

חיפוי בבריקים הינו בין סוגי החיפוי הנפוצים ביותר בארץ ובעולם כולו, תודות למגוון היתרונות שיש לבריק להציע. היתרונות של שימוש בבריק לעיצוב הגינה הינם רבים ומשתנים בין סוגי העיצוב וצרכי הלקוח.

 

עמידות לשריטות

שלא כמו משטחים רבים אחרים, כל האבנים הקיימות המשמשות לבריקים כיום עמידות בפני שריטות, ולפיכך מהוות חיפוי חיצוני פונקציונלי ואיכותי לשנים רבות, בלי להתבלות. בין אם יש ילדים או בעלי חיים בבית ובחצר, חיפוי בריקים יכול לעמוד בפני מכות שונות, שריטות ועוד.

חוזק

לחיפוי בריקים יש עצמה רבה, ולפיכך הוא שומר על עצמו משך זמן רב בלי להתבלות. חיפוי קיר או רצפה העשוי בריקים יכול לשאת משקל רב של בני אדם, צמחייה מטפסת או משאות אחרים; זאת בלי להתעקם, להתעוות או לשנות את צורתו. חוזקו האינדיבידואלי של כל בריק ההופך אותו לשימושי ופרקטי גם בגינות ציבוריות וגם בחצר פרטית.

קלות תחזוקה

תודות להיותם בעלי מוניטין כפרי ומרקם מחוספס, בריקים הם קלים לניקוי ואינם מצריכה יותר משימוש בסבון ובמים. בשל כך ניקוי גינה עם ריצוף או חיפוי העשויים בריקים הוא תמיד קל, וברוב המקרים אף אינו מצריך יותר מניקוי אחד שנתי.

אווירה ביתית

חיפוי בריקים מעניק תחושת רוגע ואווירה אירופאית ייחודית; זאת הודות להיותו אלמנט עיצובי נעים, חמים ויפה למראה. רבים מעדיפים לעשות חיפוי חיצוני לגינה באמצעות בריקים ולא עם אבנים אחרים, בייחוד מכיוון שהוא יוצר תחושה כפרית ונינוחה ברגע שהונח במקומו.

זמינות

בניגוד לסוגים אחרים של אבני חיפוי לגינה או לחצר, בריקים הינם בין האלמנטים הזמינים יותר וניתן למצוא אותם כמעט בכל מקום בעולם ובמגוון רחב של סוגים ואיכויות. המעוניינים בשדרוג עיצוב הגינה או החצר בחיפוי בריקים, לא ימצאו את עצמם ממתינים יתר על המידה, שכן גם בארץ וגם בחו”ל מיוצרים סוגים שונים של בריקים המגיעים עד לצרכן. כיום יש מספר גדול של סוגים וסגנונות, כך שניתן לבחור מתוך אינספור אפשרויות.

מחירים נוחים

בשל המגוון הגדול והזמינות הגבוהה של המוצר, גם מחירי הבריקים הם מהנוחים ומהזולים בתחום העיצוב. מגוון האפשרויות של חיפוי בבריקים מעמיד בפני כל צרכן טווח מחירים נרחב, המאפשר לעמוד גם בתקציבים לא גדולים מחד, וליהנות מתוצאה מרשימה מאידך.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים