fbpx

הפתרון האולטימטיבי למשרד הוא בעצם מחסן גינה

לאנשים שעומדים להקים בימים אלו עסק חדש, מציע איש הנדל”ן צחי אורן – מנכ”ל אורן גרופ – רעיון זהב שיחסוך להם בוודאות עשרות אלפי שקלים מדי שנה. “במקום לשכור משרד אני ממליץ לקנות מחסן גינה מעץ לחצר, שישמש את אותם יזמים כמשרד”.

מדי שנה פונים אל צחי עשרות יזמים כדי שיעזור להם למצוא משרד להשכרה. רבים מהם עושים זאת בשלב הראשוני של העסק.

צחי גורס: “מדובר בהוצאה גבוהה מאוד לעסק שנמצא בתחילת דרכו, אבל אנשים אומרים לי שאי אפשר להמשיך לעבוד יותר מהבית, היות ויש רעש ובלגן מהילדים. הם אומרים לי “מצא לנו משרד באחד ממגדלי המשרדים בעיר”.

הרבה פעמים נתקלתי במקרים בהם אנשים שכרו משרד, ואחרי כמה חודשים לא היה להם כסף לשלם עליו; ואז אני מקבל טלפון בהול “תמצא לנו מהר שוכר משנה”. וכך הייתי נוהג.

לפני כחודשיים ביקרתי את אספי, חבר שהיה לו מחסן גינה מעץ הנראה בדיוק כמו צימר. מדובר במקום רחב-ידיים, יוקרתי ואיכותי. לחברי יש גם שתי מזכירות שעובדות איתו מתוך אותו מחסן גינה. חברי טוען כי לפני כן הוא עבד ממגדל משרדים ושילם שכירות חודשית של 3,000 דולר. כל יום הוא היה נוסע בפקקים לתל אביב, ולאחר מכן היה מחפש חניה במשך שעות. בחזרה מהעבודה הוא היה נתקע עוד פעם בפקק, כך ששעתיים ביום הוא היה מבזבז על נסיעה מצפון תל אביב לתל אביב, ועוד זמן רב הוא היה מבזבז על חיפוש חניה.

מאז שעלה לו הרעיון לקנות מחסן גינה מעץ, החיים שלו השתנו. אספי מספר: “אני עובד מהחצר, יש לי חניה בשפע לכל הלקוחות שבאים אליי וגם לעובדות. מעבר לכך אני קם יותר מאוחר בבוקר, היות ואני לא צריך לאכול פקקים מטורפים. במקום זמן פקקים אני יכול להיות בבית. במקום זמן של חיפושי חניה אני יכול לעבוד יותר מהמחסן / משרד / צימר. בנוסף אני גם חוסך מדי יום המון כסף על דלק והוצאות מוסך על האוטו. המצחיק בכל הסיפור שכל היתרונות הנפלאים האלו עלו לי פחות משכר דירה של חודש אחד. חוזר שנית: המשרד עלה לי פחות מ-3,000 דולר”. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים