fbpx

היתרונות בג’קוזי בריכת ספא של Hot Spring

להיות בעל ספא הינה דרך מעולה להירגע ממש בתוך החצר שלכם. השילוב בין מים חמים ותרפיה מרגיעה היא אטרקטיבית לאנשים רבים. ישנם הרבה מותגים שונים של ספא שמהם ניתן לבחור, כל אחד עם המאפיינים והיתרונות שלו.

מערכת הספא (ג’קוזי) הביתית של HotSpring היא מותג מסחרי עיקרי והדגמים מכילים מגוון של יתרונות אשר הופכת את הספא של HotSpring לבחירה הנכונה בידי קונים רבים.

החברה
מערכות הספא של Hot Spring  מיוצרות על-ידי היצרן “וואטקינס”, חברה הנמצאת בבעלות “חברת מסקו”. עוד מותגים שנמצאים בבעלות חברת “מסקו” הם: “צבעי באר” ו”ברזי דלתא”. גודל החברה ויציבותה מועילים, בכך שרוכשי בריכות הספא של Hot Spring  יכולים להיות בטוחים שהחברה “תישאר בעניינים”. הכוונה בכך היא, שזהו יתרון לרוכשי הג’קוזי בגלל שאחריות החברה תכובד ויוכלו לקבל שירות עבור מערכת הספא של Hot Spring  אפילו לאחר שתוקף האחריות תפוג. 

 

תעודת האחריות
לבריכות הספא של Hot Spring  יש תעודת אחריות NSF P1 , הכוונה לכך שהרוכשים נפגשים עם ביטחון קפדני ותפקוד מקובל. כל הג`קוזי בשלמותו מוסמך, לא רק חלקים מסוימים ממנו. מערכות הספא של Hot Spring  הינם המותג היחיד עם תעודה כזו. זהו יתרון לרוכשי הג`קוזי בגלל שזה מבטיח דרגה גבוהה של איכות וביטחון, המבוססים על-ידי הערכה של סוכנות חיצונית. 

 

מאפיינים
בריכות הספא של Hot Spring  מציעים מגוון רחב של דגמים בעלי מאפיינים שונים. מאפיינים הכוללים ג’טים לתרפיה, מערכת אורות צבעוניים, אפיוני מים כמו מפלי מים ואפילו מערכות בידור המשלבות מוזיקה וטלוויזיה בתוך הג’קוזי. זהו יתרון לכול רוכשי הג’קוזי, יתרון העוזר למעוניינים בגימור יוקרתי שבו הג’קוזי כולל את הכול ביחד, ועוזר למעוניינים בעלי תקציב, אשר יכולים לרכוש את בריכת הספא של  Hot Spring ולבחור דגם ללא התוספות היקרות.

 

תחזוקה
בריכות הספא של HotSpring בעלות מערכת פילטר מיוחדת ומערכת אופציונאלית אוטומטית לשמירת המים. זהו יתרון לרוכשי הג’קוזי בגלל שזה מקטין את כמות הזמן והמאמץ הנדרשים לתחזק ולשמור על המים נקיים. 

 

יעילות האנרגיה
בריכות הספא שלHotSpring בעלות מאפיינים רבים התורמים לתפעול במחיר נמוך. בריכות הספא מבודדות באופן מלא עם שכבות רבות של קצף מיוחד הנעשה מצפיפות גבוהה, תאים סגורים של פוליאוריטן. לדברי היצרן, זהו אותו קצף אשר משתמשים בבידוד מקפיאים מסחריים. למערכות הספא של Hot Spring  יש יעילות אנרגיה בחימום ובמשאבות. זהו יתרון לרוכשי הספא כיוון שזה מקטין את כמות החשמל שבו משתמשים כדי לתפעל את הג’קוזי, המביא לתוצאת תשלום נמוך של חשבון החשמל. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים