fbpx

בריכות הספא והג’קוזי של HotSpring

בריכות הספא (הג’קוזי) הביתיות של HotSpring דומות לאמבטיה חמה. זוהי דרך להרגיע את הגוף והמוח בסוף יום עבודה מפרך, רק עם מסאג’רים איכותיים.

הג’קוזי הביתי של HotSpring יכול להחיות גוף עייף וכואב. הינו עובד על שלושה עקרונות: חום, מסאג’ וקלילות לציפה. כאשר אתם  חוזרים הביתה אחרי יום ארוך ומעייף, יושבים בג’קוזי של HotSpring, אתם מפנקים את עצמכם לא רק  בטבילה ארוכה ורגועה, אלא גם זוכים במסאג’ באמצעות ג’טים של מים חמים היוצאים מהצינוריות הממוקמות סביב בריכת הספא של HotSpring. בזמן שאתם טבולים במים, יותר מ-90% ממשקל הגוף שלכם חש הקלה מהעצמות העייפות, מהמפרקים ומכל לחץ שאולי יש לכם.

לכן ניתן לומר שאתם ממש צפים על המים, באופן מילולי כמובן.

המסג`רים המיוחדים  שמעסים אתכם, מרגיעים את  השרירים העייפים והכואבים. התוצאות הן שאתם מרגישים מרועננים וצעירים יותר ומוכנים  להתמודד עם עוד יום שמגיע. המסג`רים  מתכווננים, כך שתוכלו לכוון  ישירות  לכל חלק של הגוף שצריך אותם הכי הרבה. בריכות הספא  הביתיות של HotSpring מעולה להגברת מחזור הדם בגלל שחום המים מעלה את חום הגוף ומרחיב את כלי הדם המאפשרים זרימת דם טובה יותר.

עוד  יתרון לבריכת הספא של HotSpring שהוא מקל על כאב, על ידי שחרור אנדורפינים בזמן שהגוף נרגע  במים  החמים. אנדורפינים נחשבים למשככי הכאב הטבעיים של הגוף.

כל מי שבעל בריכת ספא ביתית שלHotSpring  מסכים ומאשר ששום דבר לא יכול להשוות להרגשת הרוגע הטוטאלי שמרגישים בזמן שטובלים  בבריכת הספא של HotSpring

רופאים משתמשים במערכות הספא שלHotSpring  לתרפיה בשביל הפציינטים הסובלים ממחלות מתישות כמו “דלקת המפרקים” ו”דאבת השרירים” (שם עברי לפיברומיאלגיה). הג’קוזי של HotSpring  מגיע במגוון של צורות וגדלים, ויכולים להתאים עד לכמות גדולה של אנשים. הג’קוזי ממוקם על בסיס חזק במיוחד, אשר אתם בוחרים וניתן להתאימו לכל חדר, לא משנה כמה קטן החדר או בעל צורה שונה, כמובן שניתן למקם את הג’קוזי גם בחצר. הג’קוזי של HotSpring  נבחר לפי גודל הספא ולפי התנאים המנעימים שאתם יכולים להזמין בנוסף. האביזרים למערכת הביתית של HotSpring הם נהדרים, וכוללים אורות, מוזיקה אופציונלית ואפילו מסכי טלוויזיה . מקומות רכישה הן בית יהושע מתחם הרכבת או כפר ורדים, אנו גם מגיעים לכל ייעוץ בביתכם ומלווים לכל אורך הדרך גם לאחר הקניה כמובן ובכל עת שתחפצו בעזרתנו. ניתן למצוא את בריכות  הספא הביתיות של הוטספרינג באינטרנט באתר הבית www.hotspring.co.il . יכול להיות שתעדיפו לראות את הדגמים אישית ומקרוב לפני שתקנו. כשתראו באינטרנט את הדגמים, קחו בחשבון מראש שכנראה תצטרכו לנסוע. לראות ולבחור את דגם הספא של HOT SPRING המתאים לכם כמו כן אנו ממליצים להתנסות לפני רכישה דבר אשר ישפיע מאוד על החלטתכם.

היתרונות של בריכות  הספא הביתיות שלHotSpring  על כל ג’קוזי אחר הוא כמובן האיכות. מערכות אלו נעשות באמצעות חומרים בעלי איכות גבוהה מאד, אשר יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן מספא רגיל העשוי מפיברגלאס. ידוע שג’קוזי רגיל העשוי מפיברגלאס נסדק, ולרוב הם נעשים באמצעות חומרים מתכלים במשך השנים. אף על פי כן ששתי הדרכים מאפשרות לכם לטבול במים חמים ולשטוף את עוגמות הנפש אשר נאגרו במשך היום, ושתיהן מוסרות בסך הכול משמעות זהה של הכול טוב ומעולה. בכל זאת, רכישת מערכת ספא ביתית היא בהחלט השקעה חכמה ותחזיר את עצמה הרבה פעמים. 

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים