fbpx

מאמר שהופיע בעיתון בנושא: בישול חוץ

המנגל המסורתי הוחלף במתקן צלייה משוכלל ומשודרג יותר. כך שנהפך למטבח של ממש בגינה שלכם.
שילוב המנגל והאביזרים הנלווים כמו: עמדת צלייה, כיריים, כיור, מקרר, בר ועוד. כאשר מדובר על מטבח חוץ, האביזרים וכל חומרי הגלם הינם עמידים לתנאי מזג האוויר החיצוני. ניתן לתכנן את מטבח הגינה בשילוב אביזרי חוץ שונים (כיריים, מתקן לנייר סופג, פותחן וכדומה) או רכישה של מטבח גינה מוגמר לפי דגם קיים. אל תשכחו לדאוג לנוחיותכם בנוסף להיקף האירוח, תחזוקה ושימוש.

קריאה מהנה

בישול חוץ

אחת ממגמות הנלווה המשלימות את הדגש הרב המושם על תרבות ואירוח החוץ, הוא בישול במרחב זה. המנגל המסורתי, שהחליף את מקומו לאורך השנים במתקן צלייה משוכלל יותר, הופך למטבח של ממש, על שלל אביזריו ומרכיביו. מטבח החוץ החדש כולל עמדת הכנה, בישול ואחסון מסודרת, אליה מצטרפים שלל פריטים: עמדת צלייה, כיריים, כיור, מקרר, מקרר יין, בר ועוד. יחד עם זאת חשוב להדגיש שכאשר מדובר על מטבח חוץ נעשה שימוש בחומרי גלם ומרכיבים עמידים בתנאי מזג האוויר החיצוני.

את מטבח החוץ ניתן לתכנן בשני אופנים עיקריים. האחד הוא תכנון ועיצוב מטבח חוץ פרטני שאליו משלבים אביזרי חוץ שונים (כיריים, מתקן צלייה, מקרר וכד’) או רכישה של מטבח שלם המגיע יחד עם משטח עבודה, חיפוח אבן, מקומות אחסון וכל הפריטים הנלווים. כך או אחרת, מאחר ומדובר על אזור החוץ חשוב מאד לדאוג ולוודא שהמטבח ושלל הפריטים עמידים הם לתנאי שמש והן לתנאי גשם.

ומה לגבי הצלייה – חשמל, גז, פחמים או בולי עץ?

הדעות בנושא זה חלוקות. גם כאן נוחות השימוש ותחזוקה. תדירות השימוש והיקפי אירוח צריכים להילקח בחשבון.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים