fbpx

איך לקנות נכון ג’קוזי (בריכת ספא)?

בחירת הג’קוזי יכול להיות חוויה מרתיעה, למרות שתעשיית הג’קוזי
משתנה באופן דרמטי במהלך המהפך הכלכלי,
להלן טיפים שיעזרו לרכוש ג’קוזי כחוויה נעימה.

מדהים כמה שמותגי הג’קוזי מתיימרים להיות הטובים ביותר, הנוחים ביותר, היעילים ביותר. קונה יצטרך לעבור שבעה מדורי גיהינום על מנת למצוא להגיע למוצר הטוב ביותר.

חברת בריכות ספא מוצלחת, צריכה לדעת להקשיב לצרכים של הלקוח ולסייע לו להגיע למודל הנכון ביותר עבורו.

* תעשיית הג’קוזי מציעה מגוון מבלבל של דגמים, בחירות ומחירים. לכן בעת רכישת ג’קוזי לחצר, יש לשים לב לכמה נקודות.

 

להלן סקירה של נקודות לבדיקה:

1. התכונה החשובה ביותר היא המידה והתחושה של הג’קוזי. זה חייב להרגיש נכון. עמים רבות הג’קוזי נראה בסדר כשהוא יבש ללא מים ופתאום מרגיש אחרת לגמרי כשנכנסים למים והמסאג’רים עובדים, אז רצוי לנסות אותו עם מים. ברוב החברות יש שטח פרטי לטבילה. אם לחברה אין ספא לטבילת הלקוחות בעל ג’קוזי שתמיד חם ומוכן לטבילה בכל זמן נתון, כדאי לקנות במקום אחר.

2. מהו השימוש המיועד של הג’קוזי, לחצר / לגינה? משפחה, מסיבה, זוגי, טיפולי, להתעמלות? התשובות יסייעו לקבוע את הגודל, סידור הישיבה, העומק, וצורת מסאג’רים של בריכות הספא.

3. האם זה מתאים לשטח הפנוי בחצר / בגינה? האם צוות יכול להעביר את הג’קוזי בעגלה לחצר / לגינה או שצריך להרים אותו מעל הבית על ידי מנוף? ברוב החברות גודל ג’קוזי והגישה למיקום המתאים, תהיה השפעה על העלות וקלות ההתקנה.

4. האם קיימת התאמה לאווירה בחצר האחורית? בחירה לא נכונה של ג’קוזי בחירה לא נכונה של ג’קוזי יכול להווה לעתים כיעור בחצר אם לא דואגים לעיצוב נכון; הבחירה הנכונה תעצים את מרחב המחיה. צריך לחשוב על ג’קוזי כמו חתיכה גדולה של ריהוט בחצר.

5. מה התקציב? לעלות הג’קוזי עצמו, צריך להוסיף מתקן הידראולי להרמת הכיסוי, הכנת השטח, משלוח ודמי התקנה (חלק מעלויות אלה עשויים להיות כלולים במחיר הרכישה; חשוב מאוד לשאול את החברה).

6. מה כוללת האחריות? דרוש לקבל עותק של האחריות. לבחון אותו. השווה אותו עם זה של מותגים אחרים. תמיד יש הבדלים, לא משנה מה איש המכירות עשוי לומר.

7. מה ההיסטוריה של החברה? חשוב מאוד לבדוק כמה וותק יש לחברה בארץ ,מאיפה מייבאים את בריכת הספא, מה הניסיון שלה עם מתן שירות ללקוחות קיימים, האם הלקוחות הקיימים מרוצים מהשירות ומה זמנים של מתן מענה לתקלות. חשוב מאוד לשוחח עם לקוחות שברשותם ג’קוזי לא פחות מ-5 שנים.

8. מהו זמן האספקה? בדקו מול לקוחות שרכשו ג’קוזי: האם זמן האספקה שנאמר להם תואם את המציאות.

לסיכום, ההמלצות החשובות ביותר בכדאי לא לקנות חתול בשק – זה להתנסות ולשאול את השאלות הנכונות.

כמה מצער זה לרכוש במיטב כספכם, ג’קוזי (בריכת ספא) לחצר הפרטית שלכם, להוריד את העטיפה, למלא מים, לחבר לחשמל, לחמם את המים, להיכנס – ולהתאכזב!! נסו למנוע זאת מבעוד מועד.

לייעוץ נוסף והכוונה, נשמח לעזור.
תתקשרו לסניף הקרוב לביתכם: בית יהושע 09-8851882, כפר מל”ל 09-7464627, כפר ורדים 050-9979349.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים