fbpx

איך בוחרים מיני בר מעוצב?

אם אחרי שנים שבהן ניסיתם לשתות יותר הגעתם למסקנה שאתם צריכים מכשיר כמו בר מים כדי שיעזור לכם, אתם בהחלט צודקים. המכשירים האלה קטנים, נוחים, מעוצבים ותמיד נמצאים שם, מה שאומר שתמיד כאשר תעברו על יד המכשיר תוכלו לקחת כוס מים ולדעת שהם טובים ומסוננים. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע החלטתם לקנות מכשיר כזה, אך רגע לפני שאתם הולכים לבצע את הרכישה כדאי שתשימו לב גם לכך שיש לא מעט אופציות בתחום הזה. יש מכשירים מסוגים שונים, בגדלים שונים וכאלה שיוצרו על ידי חברות שונות, אז למה אתם מחכים? בואו לבחון את האופציות המגוונות כדאי שתדעו מה מתאים לכם יותר. הפרמטר הראשון שכדאי להתייחס אליו זה הגודל והעיצוב, כי אסור לשכוח שאת המיני בר שלכם אתם תעמידו את השיש במטבח. לכן הוא חייב להיות במידות הנכונות והוא גם צריך להשתלב מבחינת העצוב הכללי של חלל המטבח. לכן כדאי שתבדוק את המידות של המכשיר ואת הצבע שלו כי לא כדאי לקנות מכשיר שאח”כ לא ייראה יפה בנוף.

מי ייצר את המכשיר?

הדבר שני שחייבים לבדוק כשרוצים לקנות מיני ברים, ברי מים או כל מכשיר אחר לסינון מים, זו השאלה מי ייצר אותם. האם אתם באמת ובתמים מאמינים שעליכם לקנות רק מכשיר שיוצר ושוווק על ידי החבר הכי גדולה ומוכרת שיש? אומנם זה טבעי שבדרך כלל נרצה לקנות מוצרים של חברות מוכרות, גדולות וותיקות, אך בפועל זה לא מה שיבטיח למכשיר אריכות ימים. הרבה פעמים היתרון של רכישת מכשיר מחברה קטנה יותר זו העובדה שהוא הרבה יותר זול, כך שבהחלט כדאי לשקול זאת כי לא אחת מחירים נמוכים כוללים בתוכם גם איכות טובה. מיני בר זה לא באמת מכשיר שאתם חייבים לשלם עליו הון כדי לדעת שהוא טוב וכדאי לקחת את זה לתשומת לבכם כאשר אתם בוחרים את המכשיר המתאים לכם ביותר.

בדקו איזה פונקציות מציע המכשיר

לבסוף, חשוב ביותר לבדוק גם מה מבטיחים לכם שהמכשיר עושה. כלומר, אם אתם אוהבים לשתות רק מים מוגזים אז לא בטוח שכל בר מים יוכל להתאים לכם, כי לא כל המכשירים מציעים גם לבחור את רמת הגזים שתהייה בכל כוס. בנוסף לכך, יש מכשירים שמספקים רק מים קרים מסוננים ואילו אחרים מציעים גם להרתיח עבורכם את המים לכל טמפרטורה שתרצו. כדאי לשקול את הנתונים האלה לפני שאתם בוחרים איזה מכשיר שווה את הרכישה שלכם כי למה שלא תיקנו כבר את המכשיר הכי משוכלל שיש? ככל שהמכשיר יציע יותר פונקציות הוא אומנם עלול להיות יקר יותר אך הוא גם יוכל לשמש אתכם יותר. אם אתם כבר קונים מכשיר כזה הביתה עדיף יהיה לבחור משהו שתעשו בו שימוש יום יומי ולכן כדאי שתבדקו את הפונקציות המובטחות לכם מראש.

למידע נוסף והזמנת המוצר השאירו פרטים